12-01-2012

stiksel 005: organizer

stiksel 005: organizer by madame du loup
stiksel 005: organizer, a photo by madame du loup on Flickr.
ik vond mijn inspiratie bij Totally Tutorials en bij Noodle Head (waar ik nog wel leuke dingen zag) én het allereerste bij tipnut (man ik moet nog véél maken!)

Zelf tekende ik op papier in't klein wat ik wilde, daaruit bleek: een lap stof met daarop nog 3 zakken en een paar linten... Ik tekende deze keer rechtstreeks op de stof zonder patroon, dus het ging goed vooruit.

Zelf heb ik geen auto... en of mijn broer het in de auto zal hangen is nog de vraag. Maar een volgend project (ooit als ik weer eens vakantie heb) is iets soortgelijk. Zo hebben we altijd te veel tijdschriften liggen in ja, ja, de badkamer (lees: het warmste plekje om op de pot te zitten...). Een badkamer kan vrij vochtig zijn dus zal ik dat proberen maken met tafelzeil...

2 opmerkingen:

  1. het hangt nog niet in zijn auto
    ligt in de gang!
    ik heb het nog eens vastgehad
    toch leuk!
    renee

    BeantwoordenVerwijderen